Rohkem pole vaja kuhugile minna, sest kõik saab vormistada ja lahendada juuresoleval leheküljel.

Täida vahetuse taotlus (vt. altpoolt) ning teiega võtab ühendust Wilo esindaja, kes koostöös müüjaga vahetab pumba või teeb sellele garantiiremondi.

Wilo 5-aastase garantii tingimused leiate altpoolt.

Peate sisestama kõik numbrid, sh. tühikud. Kontrollige sisestatud andmeid ja nende ühtivust artikli numbriga teie pumbal !!!
Võimalusel lisage foto või on-line viide defektsest  tootest:

Täname! Teie garantii taotlus on saadetud! Lähiajal võetakse teiega Wilo esindaja  poolt ühendust, et edasises kokku leppida.

Kui saatmine ebaõnnestus, siis proovige uuesti.

Wilo 5-aastase garantii tingimused.

Wilo 5-aastase garantiiga püsikliendiprogramm – eesmärgiks on anda lihtsat ja kiiret garantiiteenust meie toodete ostjatele ja müüjatele.

Laiendatud 5-aastane garantii kehtib Wilo-Stratos PICO ja Wilo-Yonos PICO pumbaseeriatele, mis on ostetud meie koostööpartnerite juurest ning registreeritud juuresoleval veebilehel.

Registreerimise peab vormistama ühe kuu jooksul alates ostuhetkest - REGISTREERI.

WILO Baltic SIA & WILO Eesti OÜ on kohustatud tagama juuresolevatele pumbaseeriatele pikendatud 5-aastase garantii. Garantii kehtib juhul kui klient on täitnud garantiitaotluse juuresoleval veebilehel. Pärast garantiitaotluse laekumist võtab Teiega ühendust Wilo esindaja. Teie pump vahetatakse välja nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul. Selleks et tagada meie toodete lihtsam ja tõrgeteta vahetusprotsess, tehke seda sama koostööpartneri juures, kellelt Te pumba ostsite.

WILO Baltic SIA & WILO Eesti OÜ on õigus tühistada 5-aastane pikendatud garantii, kui on kahtlus vale ostu- või pumbainfo esitamise kohta. Antud juhul kehtib toodetele tavapärane 2-aastane garantii.

Info 2-aastase garantiitingimuste kohta leiate – siit.